3 Aralık 2011 Cumartesi

Marakas Yapımı

Marakas için malzemeler:



- Herhangi plastik bir şişe veya pringles 


kutusu(kalın olmasına dikkat ettim çünkü 


çocukların elinde pet şişe gibi malzemeler çabuk 


bükülebilir, hırpalanabilir)


-Çivi


-İçine koymak için küçük boncuklar


-Süslemek için malzemeler



Nasıl Yapılır?


 Öncelikle plastik şişenin içine çivileri geçirdim.


( Çiviler sayesinde marakastan 


çıkan ses yağmur sesi gibi 


çıkıyor.) Çivileri geçirdikten 


sonra içine küçük boncukları 


attım. Daha sonra ağzını kapattım. 














Yandaki fotoğraftaki marakası elde ettim.




Daha sonra hazırladığım bu marakası
 süslemeye koyuldum.   
Dilenildiği gibi süslenebilir. Dayanıklı 
olunmasına dikkat edilmeli...






Yanda görüldüğü üzere marakası 
kartonla kapladım daha sonra 
etrafına sarı elektrik bandıyla 
sardım. Tabi bu marakas sade oldu çocukların dikkatini 
çekebilecek marakaslar yapmak daha iyi olur.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder